خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیز کردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲۷ آذر | فوت ۲۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته؛ فوتی‌های کرونا از ۵۳ هزار نفر گذشت

  • کد خبر: ۵۲۹۹۲
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
آمار کرونا در ایران ۲۷ آذر | فوت ۲۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته؛ فوتی‌های کرونا از ۵۳ هزار نفر گذشت
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۹۹) از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز (۲۷ آذر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۱۴۷ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

 

لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.همچنین خوشبختانه تا کنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وی افزود: ۵۶۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۶۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی افزود: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

آمار کرونا در ایران ۲۷ آذر | فوت ۲۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته؛ فوتی‌های کرونا از ۵۲ هزار نفر گذشت

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->